Going OUT

Ja nu minsann så ska baske mig lotta allt få ta sig ut ett ben eller inte det skiter vi, skulle inte förvåna mig om det andra ryker ida, vore just my luck men vi kör på ändå som damged goods och andra sortering men vi ska allt visa att damged goods äger.

Dem som vågar visa sig och ta med mig på stan är kära syster yster och kusin helene vitamin!  Kanske måste berömma dem v´för deras mod fast dem kanske ångrar sen när halta lotta hamnar på slänt eller rent av rantar förbi ;) Vad tror ni om oddsen?

Efter k´vällen kanske jag inte ens bryr mig om den lilla soffan min jåätte kropp ska få knö i, tar jag plast runt om så kanske jag och resten av mig håller sig på plats! Låter i mina öron som den perfekta planen.

This is me saying good night and party on!

 



Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback