Underbar och Fullspäckad Del 1

Denna helgen har vart ganska fullproppad av aktiviter och det har vart underbart :) Ifredags gjorde vi ett besök hos vår underbara mormor samt blev det en liten tripp in till stan och sen en slapp kväll.Och igår köpte vi något som jag tänker rekommendera,  göteborgspasset ett kort som tar en överallt och tjänar in massa pengar åt en. Detta köpte nämligen hela familjen samt älsklingen och svärfar :)  Och idag tror det eller, hoppas ni håller i följde jag med älskling frivilligt till volvomuseet som till min förvånelse, tro mig jag blev chockad, var riktigt intressant och kul!

Här kan ni läsa om det :) göteborgspasset

Jaja istället för att skriva bokinlägg som jag annars gör tänkte jag istället visa er hur kul vi haft det:)

FREDAG













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback