Life

Vet inte riktigt vad jag ska säga om life,livet,  more than it just didnt turn out the way I taught...

Står tom i skallen, men min underbara älskade kurator säger att det är bra att tömma skallen i bland och visst fasen är det!! Det ska man ju fanken inte förneka men ibland kanske de blir lite obekvämt för somliga, så att säga för dem som har enklare att dölja sanningen.

Men vad är sanningen då, att livet är inte så enkelt som man hoppades eller att allt går inte som man tror och att man inte får ge upp hoppet för det.  Men bullshit, den enda som gäller är tough love!! Men dum är också jag om jag ska förneka sanningen av vad hoppet kan göra för dig, frågan är egentligen vad du ska göra för att hålla tag i hoppet.

Snackar säkert bara massa skit nu när timmen har slagit sin rätt eller så är det mitt rätta jag som behöver mer utrymme att röra sig på..

Jaja kvällen har varit skoj, slagit några käglor och haft underbart sällskap önskar bara detta hade hindrat mina tankar..


Puss & kram till er alla som orkar höra ;)

Kommentarer
annika säger:

jättekul att bowla:D kul att jag fick hänga med! :D

2009-08-31 | 13:33:56
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback