BRIST

Återn brist på ork och tid som del 2 av underbart och fullspäckad uteblev, men helgen var helt underbar iaf! :)

Fredag så blev det besök hos söta mormor och shopping

Lördagen blev långdag :D Först ett mycket roligt besök på universeum följt av ett mycket roligt besök på liseberg! Åkte lite grann och spelade massor, sedan njöt av mycket trevligt sällskap av min älskade familj, älsklingen och svärfar! Nu ska jag skryta!! Jag vann min första stjärnvinst!!!! :D Så glad jag blev, stod och hoppade så jag nästan vricka foten, helt salig va ja och trodde knappt det va sant! Ungefär när man släpper loss massa små barn i en godisbutik eller leksaksaffär, så glad va ja o då kan ni tänka er! Jag vann 4,4 kg godis!! :D mums...

Söndagen blev det till att åka med älsklingen o svärfar till volvomuseet på torslanda som till min förvånelse blev ett riktigt fascinerande och roligt besök :) Förstår er om ni blev chokade för jag är inte den som annars skulle bege mig dit frivilligt men ibland får man ge mig sig vilket jag gjorde så kära jarmo fick leka av sig ^^

Och även denna vecka lär bli händelserik, gårdagen så var vi ullared med resten av världen och shoppa loss :D Sen en myspys kväll med min skatt. Idag så blev det en tripp till uddevalla, okej jag sov hela vägen dit men det räknas ändå för jag va vaken i bilen när vi väl skulle åka igen ^^  Så nu sitter vi o mumsar på en del godis medan vi har en match i ett dataspel som väntar på oss..

Mer om denna veckan kommer antagligen nästa vecka ^^

Puss och kram

Kommentarer
helene säger:

hihi du va ju inte hemma & passade ditt godis så vi smakade lite ;)... puss & kram

2009-08-05 | 23:37:30
Bloggadress: http://heleneofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback