Back to basics

Tillbaka till verkligheten, nu är älsklingens semester slut medan min är evigt pågående. Så nu kan man väl nästan säga att sommarn nått sitt slut och hösten på väg in? Dock gör det inget om det fina dyker upp ;) för än har jag inte tagit mitt sista dopp!

Så skönt för alla som få återgå till sina arbeten, studier etc. för dem får iaf rutiner igen medan man själv kan ligga sova brot dagarna vilket e trist även om det låter bra för dem som jobbar men se det då så här ni sover inte bort era liv!! Visst jag behöver inte sova men vad ska jag annars göra, eftersom jag så fint gärna vill kalla det är "mellan två jobb" så har jag inte direkt någon inkomst så man kan hitta på saker och tv tablån tröttnar på ganska fort därav är sova en ganska enkel men jävligt trist lösning på problemet..

Men men är iaf vaken till lunchen och har iaf resten av dagen på att stirra in i vägen ;)

Jaja ska inte bli sittandes här och klaga för hur kul är det att läsa?

köss o haj leverkaj!

Kommentarer
Anonym säger:

Gullig blogg, kan vi inte följa varandra via bloglovin?

2009-08-13 | 22:04:21
Bloggadress: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback