Vill, vill, vill

Det är såå mycket jag vill!! Vill resa, ta mitt körkort och gå på två heta konserter samt ladies night, jobba, jobba och flytta ihop med min andra hälft, ,gifta mig, skaffa barn! Hjälp så mycket jag vill, ibland känns det som man exploderar av så mycket man vill göra eller så mycket man har att tänka på.. GAaah!

Men som sagt så handlar ju allting givetvis om prioteringar!! Men när det finns sååå sjukt mycket roligt att göra vad ska man då priotera? Okej, vissa e väl lite enklare, så som giftermål och barn det får ju givetvis vänta lite till ^^ Vill ha allt redo etc innan :) Men det enda är ju svårare.. men har försökt lägga upp en plan. men därför hoppas jag sjukt mycket på att turen är på min sida idag för då kan ev. allt gå  i lås!

1. Konserter med underbara Beoncey och den coola bruttan pink!
 

(Detta kan ju gå i lås eftersom beoncey är nu 11 maj i göteborg och Pink på hovet 10 nov i sthlm så där va inga problem men nu ska vi pussla ihop ekonomin också :S lite svårare! Men ska gå! *hopppas*)

2.  Förhoppningsvis jobba

3. Ta mitt körkort

4. Hitta ett fast jobb

5. Ladies Night

6. Boka resa inför nästa år!

Denna planen ser inte såå tokig ut :D Men de e ju det där lilla problemet som återstår bara, pengar, men SNÄLLA LÅT TUREN FALLA PÅ MIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback