Tvärtom

Till min förvåning blev dt inget bloggande alls hos min kära syster brukar vara tvärtom ju, hon skriver ett inlägg och sen jag. Fast det är klart e ju lite förändrat nu när lill tjej kommit till världen och  man har två sötnosar istället för en =) Och dessutom så fyllde min prins år i lördas, hela 4 år :D Grattis kevv!!
I fredags åkte vi som sagt upp till nrkpg =) Kom iväg senare än planerat men älsklingen behövde koppla av innan efter jobbet. Men när allt va klart så packade vi in allt i bilen inklusive oss ^^ Å så bar dt iväg mot solen o resten av familjen. Resan tog ut sin rätt när vi väl va framme o var man ju allt annat än pigg men dt va bara till att packa upp allt o sen slänga sig i soffan o slappa, så det va så fredagskvällen spenderades, några kalla cider och mys pys me familjen, finns inget bättre!
Och så kom givetvis lördagen, dt blev upp me tuppen och dt va en del som skulle donas då kevv fyllde år och det skulle komma gäster. Men älsklingen och jag passade på att ta en liten egenstund för oss själva innan alla skulle komma så vi smet iväg i sommarvädret ner till stan o käkade lunch, mums med kycklingkebab i pitabröd säger jag! :D Sen efter en stund ensamma blev dt att åka tilbaka och fika ^^ Lördagen efter dt blev hyffsad lugn med bus o lek med kevv sen läsa veckorevyn o titta på tv me familjen :) Såå mysigt, inte ofta man är hela familjen under ett tak en HEL helg! Söndagen så blev dt osså till att vakna tidigt, göra sig i ordning och systers lägenhet så lite senare på dagen dt skulle krylla av småbarn å deras föräldrar eftersom kevin skulle ha sitt kalas, säger bara det den ungen är älskad! ^^  Så söndagen blev ändå trots alla små barn hyffsat lugn och framåt eftermiddagen blev dt för mig o älsklinge att åka hem då båda har aktiviter att göra på måndag, han jobb och jag annat. Samma som i fredags så gick den resan inte obemärkt förbi man var helt slutkörd.

Och nu sitter man här på kompetenscentrum o försöker undvika få ögonen att gå ihop... Sitter och tänker på hur mkt jag vill resa och alla skojiga saker man ska göra i sommar etc..

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback