they are back

Nu är mor och min kära syster och hennes söta barn hemma igen o ska stanna här i nästan två veckor! Älskar när dem e här! :D

Måste bara säga dt att kungsbacka äger :) Va inne i på västtrafik för att lösa mitt problem med mitt månadskort för kollade nämligen upp att jag är faktiskt ska betala som ungdom upp tills 26 år så betalade 250 kr för mkt men så snackade me en kärring där inne iaf o hon ba ne dt går inte o bla bla gått för många dar ( 5 dar!!! o då har jag inte åkt alls mkt) så skit sur åkte ja hela vägen hem hade nämligen en del att stå i med möten etc. men så skulle jag iväg igen först hem till lotten för o mysa me min underbara lott :) sen vidare hem till älskling för HATA att sova själv :/ eftersom mor o dem inte va hemma.. Men så passade jag på att kolla ifa dt gick att lösa med månadskortet på västtrafik här i kungsbacka, så gick in där med negativ attityd men dem va underbara där va inga problem alls! Så tack till personalen på kungsbackas resecentrum! :) 

Ja sen hände dt inte mkt igr hade en mkt mysig dag me lott =) http://cmira.blogg.se o träffade älsklingen o idag åkte jag hem igen! :) skulle nämligen på möte ( blivit en del i min vardag nu :P) ida o sen kom min mor o min kära syster o hennes urgulliga barn hit så behövdes städas lite ^^

Älskar min syster o e verkligen bra på att få igång motivationen på en :) Nu har vi båda samma mål att bli slanka o fina =) Så nu dessa två veckor som hon e här blire hårdträning o bara äta sunt o förhoppningsvis kommer mina överflödiga kilon att rasa :D Känns så skönt att man har någon som genomgår det tillsammans med en och vet hur det är! Love you sis <3

Nu ska väl kvällen spenderas framför tv :n ^^

Så god night!

Kommentarer
annika säger:

Skönt att det löste sig med kortet! :)

Härligt att du kan träna med Mina ju :) Man blir mer peppad då! Jag ska själv ner till gymmet nu! :D

2009-04-08 | 08:21:48
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback