Sol, vind och VÄRME

Sååå underbart väder ha dt vart ida asså nu måste väl ändå våren kommit för att stanna eller vad säger ni? :)

Gårdagen så blev dt ingen uppdatering för va faktiskt heellt slut vill ja lova ochh då överdriver jag inte...
Som sagt så håller jag och syster yster min med en superdiet med en plan att bli fina och smärta ;) kan ärligt säga att det är ju ingen dans på rosor men å andra sidan så kommer jag mår super duper eftersom jag fått så mycket promenad och underbart frisk luft o sen e går det galant när man har en såån stöttande familj :)

Idag så har dagens som nu tillhör vardagen vart en massa promenix både på morronen och på eftermiddagen, där emellan så kom bror o hans kompis på besök o beslöt sig för att följa med oss på en liten promenix bort till coop i det härliga vädret. Sen när vi kom tillbaka så lämnade vi av dt vi handlat så ville vi ju faktiskt itne sitta inne och häcka så vi gick till en ny uteservering som öppnats så där satt vi i solen o njöt medans vi drack varsin dricka dock va jarmo hungrig så han ville ha ngt lätt så han beställde brödtallrik med dip, vilket innebär olika sorters dipp och olika bröd ^^ Man kan ju tycka att de ska gå fort att slänga ihop men icke sa nicke tog ju lika lång tid som om man skulle steka upp en hel flintastek.. men men han beslöt sig iaf för att det va värt att vänta på o e väl det som räknas :)
Efter det så gick vi hem och bytte om iaf jag för jag och jarmo skulle ut och leka med kevv. Därefter lekstunden så gick vi hem käka o sen blev det den dagliga promenaden :D

O nu så sitter man här o tar det lungt, ska snart avnjuta en smoothie ^^

Så det är min låååångfreda hur har eran långfreda spenderats??:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback