Se upp

För alla lurendrejare ida ;) Det e ju trots allt den första april ida, dock brukar ingen lura mig men jag o andra sidan älskar att luras men det är aldrig någon som går på det av någon anledning ^^ Kan det va för att man har det bredaste leendet som går tvärsöver hela ansiktet samt att man har så mkt skratt att man ser ut att spricka, kan det vara  det som avslöjar mig kanske?! :P

Nu måste väl ändå våren har kommit, så underbart väder ida! Så härligt att bara kunna gå i en tunn tröja i vårsolen. Pricken över i:et hade vart en mjukglass i näven så är dagen fulländan ^^

Det har vart mycket press denna veckan på mig kan jag säga ibland vet jag inte var jag ska ta vägen, känns nästan som man bryter ihop. Någon som har ett bra tips på hur man hanterar all press och stress?
Något som gör mig förbannad är hur gärna alla vill att man ska åka kollektiv och vara så miljövänlig men det är ju för fan omöjligt väst trafiks ohyggliga priser asså, hur tänker dem egentligen?? Känns ju för katten som man blir rånad inte konstigt att man tar bilen!! Ett ex. på vrf jag blir så förbannad.. När jag var 19 gick jag under ungdom när jag skulle köpa månadskort och redan då var det saftigt men jämfört vad jag betalade igår så helt överrenskommligt, när jag var 19 betalade jag 715 kr , igår betalade jag 995 kr då gick jag under vuxen men helt sinnessjukt!!

Ursäkta alla svordomar men måste bara skriva av mig...INGEN som håller med mig ändå ang ovan??

Jaja ska inte låta det göra mig förbannad igen utan ska njuta av vårvädret och köpa mig en glass sen  :)
 
pussokram skumbanan

Kommentarer
lotten säger:

2009-04-01 | 13:46:39
Bloggadress: http://cmira.blogg.se/
lotten säger:

va lite snabb innan där och tycka enter =) håller helt med dig om kollektiv trafiken gumman! de e inte klokt hur mycket de tar betalt... fast du ska inte betala 995kr, du är ungdom fram tills du e 26år. vem sa att du ska betala fullpris? om det var någon i affären så gå tillbaka och säg att du bara ska ha ungdom så får de lösa de.

2009-04-01 | 13:53:20
Bloggadress: http://cmira.blogg.se/
annika säger:

Tack gumman! :)

Västtrafiks priser är sjuka! Förstår inte hur och varför det kan kosta så mycket!!? skamligt!

2009-04-01 | 21:50:01
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/
ALICIA - shopping & foto säger:

hej :) är finalist i MTV's modelltävling, ta en titt på min blogg om du vill veta mer. Kram!

2009-04-01 | 22:04:46
Bloggadress: http://aliciaeriksson.blogg.se/
jenny säger:

SV: tack ska du ha =)

jo den var väl oki ..

man ska inte klaga :)

2009-04-01 | 22:37:53
Bloggadress: http://ijp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback