Rise and shine

God morgon allihopa ! :)

Blev tyvärr ingen uppdatering men det kan man itne räkna med att få från en som va halv levande död efter sista promenixen, eller hur? visste att ni skulle förstå ;)

Men gårdagen spenderades så mkt som halvvaken på ett möte på folkuniversitet. Mötet verkade dock enbart vara mellan läraren och en annan som hade dussin av frågor, jag och de andra samtliga satt mest och lyssna o gav varandra blickar.  Okej emellanåt fick väl vi också lite användbar info men sen gick dt tillbaka till dem igen. Men men fick ju en vilopaus ^^ Läraren är ändå helt okej :)

Ja efter det så gick jag hem, heeeela långa vägen hem som då är ungefär ja, hmm 150 m typ :P Kanske itne så långt då ^^ Dock beoroende hur lat man är! Fast efter denna veckan så har latheten från min sidan iaf tagit sitt pick och pack på rymmen ^^ Wiiiehhoow hälso anna har segrat! detta vill jag tacka min kära syster som ständigt motiverar mig att vilja bli bättre, samt att hon väntar in mig på promenixarna och låter mig jogga ikapp, dock känner mig som en dumbo när jag joggar, men men  jag är skönheten och odjuret i ett :D Slåå det ni!

I alla fall väl hemma hade jag en del att ordna med samt så  väntade jag in resten av min familj så man kunde lugna min lejongrotta till mage och efte det va det dags för ytterliggare en promenix och sen va det massa grejjs med datorn för att försöka framkalla kort jamen självklart ska vi jävlas me anna när vi ändå är gången kunde jag svära på att datorn tänkte... men efter mkt om och men fick jag min vilja fram nu ska ja bara klicka på beställa så har jag förhoppningsvis korten hemma snart :D

Dagen ska spenderas så mycket som en timma föreläsning sen hinner ja inte me mer då jag ska, håll i er redigt hårt nu, på arbetsintervju så för guds skull håll alla tummar ni äger och har för att detta går vägen. Sen blire det vääl till att gå hem o fixa lite :)

Så det va allt för mig, för stunden iaf ^^

Kommentarer
annika säger:

Du är en riktig kämpe gumman! Jag beundrar din starka vilja!:D Du inspirerar mig!

2009-04-15 | 11:57:17
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback