Måndag

Första dagen på en ny vecka e precis vad det är... Och trött är man, vet inte varför, har ju fått sova 10 timmar vilket är mer än väl. Eller jag kanske är som djuren i skogen som går i ide, att jag behöver sova en heeeel vinter så att man är utvilad? Något att tänka på..

Dagen har väl inte vart så värst händelserik vaknade upp hos älsklingen min, planen var att åka med honom imorse men eftersom deras sotare skulle komma så fick ja vackert stanna kvar och vänta  och släppa in honom.. Kul va dt för då fick man se en sotare för första gången, han såg inte ut som man tänkt sig. Har alltid haft en sådan bild som dem visat i tecknat etc, att dem ska vara svartklädda o smutsiga och liknande men han var ganska ren och inte svartklädd :P Kanske dags att uppdatera min programvara ;)



Jaja, efter mötet med sotarn som på ansiktsuttrycket tyckte jag sovit bort hela dagen, då jag nyvaken öppnade dörren för att släppa in honom vid tio, han kan väl ställa sig bakom min kära mormor som tkr likadant.. Men jag gick iaf inte och la mig efter det utan käkade frukost, packade mina grejer och begav mig hemåt. Väl hemma bytte jag om pratade lite med mor min sen gick jag till folkuniversitet och spenderade någon timme där. Annars har väl dagen gått åt till att slappa, träna och käka mat samt lite jobbsökande.. Men är så van vid det nu mera att jag inte tänker på det.

Well well..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback