inte bara trött utan jätte trött

som titeln heter så är jag en aningens trött ida vill ja lova, onsdagar isig är helt okej men att vakna till sopbilar som tro sig lika tysta som en elefant eller sumobrottare kan smyga på tå, NI HÖRS!! Massa bonk och väsen ju...  Nog det som gjort mig såå trött eller värmen eller ngt iaf... trött e jag i alla fall :P

Ja sen ja senast skrev så har min kära familj kommit hem sen ett PAR timmar tillbaka... Vi käkade middag sen så blev det till promenixa samt handla mjölk o korv som va billig på ica, kungsmässan så på vägen hem blev det en gratis styrketräning. När vi kommit tillbaka så gick jag och syster min till solariet för att sola men där flockades det människor som gamar till as så man kände väl för att göra en pumba och köra på strike men blev till att syster satt o vakta dem två solariumen vi ville åt och jag fick gladligen gå hem och dumpa grejerna samt hämta bilnycklar till mina för efteråt skulle vi nämlgen åka och handla.


(underbart :D )

Ja, klockan hann ju bli en del men efter solningen åkte vi och handla som tog sin lilla tid då vi åkte vid kvart i åtta och var tillbaka kvart över nio ^^

Så efter den shoppingturen (en av dem bästa :D ÄLSKAR mat ) är man ju helt utslagen...Men för att nämna det för den sakens skull så är har jag ÄNTLIGEN framkallat mina kort nu, det tog sin tid men ääh nu är dt på G iaf :)

God natt ya´ll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback