I'm walking on sunshine

Vart dålig uppdatering denna veckan men o andra sidan så har solen vart närvaro en hel del och vem vill missa den då? Nee inte jag iaf! Men men det har inte hänt så jätte mycket ändå, föreläsningar, rekryteringsträff,träning samt solarium ^^ Man kan ju inte missa kanon priserna dem har nu så blir sol i solarium och ute :D Dubbelt upp!

Även idag är det kalas väder och det kan man tydliga räkna med till helgen också om man ska tro tidningarna..*tveksam* men ääh va sjutton vi kan ju alltid hoppas! :)

Igår så ha ja vart på företagsmässa, inte på eget bevåg utan för att jag inte hade något val, måste ju göra vad lärarna säger ^^ Men men det va ju inte helt utan belöning :P Det blev allt lite napp, företagen som stod där bjöd både på det ena och det andra så nu e man lite rikare på grejer! Sen blev det en promenad till stationen efter en kort vistele på bilia, väl på stationen hade ja lite tid över så blev till att avnjuta den i solens strålar. Sen efter det åkte jag hem käka lunch och väntade in mamma. När hon kom hem stack vi in till göteborg tog en snabb fika innan hon skulle iväg (hon åkte ju till tyskland igår :D) när vi skildes så gick jag och fota mig till mitt legg sen åkte til älsklingen! <3 Mötte upp han i kungälv för vi skulle handla inför idag, sen åkte vi hem till honom oh yadada...Orkar inte dra allt ^^

Och idag har jag hittils avnjutit den underbara solen, tänkte först klippt gräset här men efter jakten på den försvunna gärssklipparen gav jag upp efter letandet och ställde mig i solen och gjorde ett mini aerobic pass ^^ Hoppas ingen såg mig :O Ska snart hoppa in i duschen och därefter åka möta upp min prins! Har ju en del ärende för dagen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback