Helgen lider mot sitt slut och nästa är planerad

Ja, söndagen som vi alla vet är veckans sista dag och även slutet på ännu en toppen helg ^^
Nu är man heeelt slut, vart full rulle och då brukar det ta musten ur en. I morsen vaknade vi av att  kevv som alltid är morgon glad gick in på sitt rum och satte tv:n på högsta volym, precis det sättet att jag älskar vakna på, flyga 100 m upp i luften ^^ jag sprang mot mina örons räddning och sänkte tv sen ledde jag min tunga kropp tillbaka mot den sköna madrassen på golvet ^^
 
Där vi sov i hela underbara, två välbehövliga timmar till. så vid halv tio öppnade vi ögonen och insåg att det va lönslöst att försöka sova mer då alla andra i huset va vakna :P Mormor titta in genom dörren och hälsa godmorgon, och tyckte vi va sömntutor.. då ska hon inte veta när jag går upp  vanliga fall, kanske hon fårn chockanfall :P För det är ju bra mycke mer än halv tio.Sen så käkade vi frukost och gjorde iordning oss så följde jag o älsklingen med söta kevin oh hans kompis jonathan ut på gården, som vanligt blir jag barn på nytt när jag kommer till en lekplats men satte mig ner sen o njöt av solen som värmde lite iaf trots alla isiga vindar som man kan tro ville att jag skulle bli is men med jarmos underbara armar omkring mig o solens strålar så höll jag värmen.

Nu sitter vi här inne och älsklingen bygger lego med kevin :) Idag efter lunchen/middagen blir det hemgång tillbax till götet där vi ska släppa av mormor hemma hos sig samt mamma hemma hos oss sen åker jag o prinsen hem till honom :)

Längtar till nästa helg :D För på fredagen ska vi vara hemma hos jarmo så ska två mycket goda kompisar komma dit så ska vi grilla och mysa, sen så sover dem över. På lördagen är det först loppis sen tar vi deras husvagn och rullar neråt mot falkenbergs camping där vi ska ha skit kul, LÄNGTAR, har aldrig campat tidigare inte älsklingen heller :D det ska bli så mysigt att va med dem för vi har alltid såå kul ihop, ska bli så underbart att få träffa emilie, vill se hennes mage då hon e gravid i 6:e månaden :D!!

Kiss kiss bang bang

Kommentarer
annika säger:

att campa är kul :)

2009-04-19 | 20:16:59
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback