Härmed döper vi dig till Nicole, mina Jonsson

I morse blev det till att  gå upp tidigt, måste dock säga att älskade nicole sov heeeela natten utan avbrott, det är mosters tjej det ^^  Mosters tjej skulle nämligen döpas idag så det var en del att göra hemma hos mina eftersom fikat efteråt skulle vara hemma hos henne så det skulle städas och maten skulle göras iordning.

Och alla skulle kriga mot varandra i kamp att komma in först på toa fr att göra sig iordning dock blefv det att stressa in i det sista eftersom klockan ticka på. Så åter igen blev det gasen i botten för att hinna :P Syster och jarmo ni kanske borde byta karriär, tror rallyförare kan passa ^^

Men dopet, och cermonin var vacker dock gillade hon inte att bada men det gick snabbt över :) Hon gilllar dock bara med sin mamma i badkaret så kanske va prästen? eller jag gillar ju inte heller om främmande personer slänger vatten i huvudet på mig :P
Mamma Mina, Pappa Simon och Gudföräldrarna Camilla och Cristo och Söta nicole :)

Pappa, mamma, gudföräldrarna, dotter och prästen
Här döps vi :)

Här är vi döpta!

Vackra mor och ursöta dotter

Ny döpta, chokade och söta Nicole :D

Moster och sin sessa :)


efteråt så exploderade systers lägenhet av människor och massa god mat, en hääärlig buffé*MUMS* till efterrätt hade systers kompis caroline gjort kanon fina tårtor, shit asså kunde tro att hon gjort det där hundra år, sååå fina och goda ^^
Här är den mycket goda buffén
Här är dem fina tårtorna som Minas kompis Caroline har gjort!




Sen så när allt var över så gick jag o älsklingen ut och åkte en sväng och hade en "egen-tid" tillsammans <3 så mysigt! Vi åkte runt i norrköping sen åkte vi till city gross och handlade åt mor och syster sen lite mys till kvällen. På vägen ut så blev vi stoppade av folk som jobbade för rädda barnen. Så där gjorde vi årets gärning, för vi gick faktiskt med där så vi ska betala lite till dem varje månad :) skönt för nu vet man att det är några som får det lite bättre!

kärlek <3

Sen åkte vi hem fixade ordning åt syster som va ute en sväng, städa upp etc. sen bytte jag om och gick ut med min lill kille kevin, mosters lilla prins. DÄr han va såå söt, cyklade och hade skoj!
Vi =) 
Därefter kände vi för att festa till det lite, så vi dukade upp med myspys och nu sitter vi väntar in ett av dem ballaste  programmen som går på 5:an, "Ballar av stål".





Så det är min lördagskväll :) Hur har eran strålande helg varit?

see yaa later dudes!

Kommentarer
annika säger:

Grymt fina tårtor!! :D

2009-04-19 | 12:03:10
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/
lohas säger:

gud vilka fina tårtor!

2009-05-08 | 13:44:33
Bloggadress: http://lohas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback