God kväll

Ja som titeln tyder på så är ju faktiskt kvällen kommen ^^  Vet itne riktigt vad man ska skriva för att inte repetera det jag skrev igår :P men kan ju inte säga ngt annat än att det har vart kalas väder idag med och den som påstår något annat bör ju tänka över om en läkarbesök är nödvändigt...

ja, så hur jag/vi spenderat denna dag då :) Till rutinerna hör ju min och älskade systers morgon promenad, måste faktiskt säga att jag beundrar henne rejält, hade jag gått i det tempot som hon så hade mina kilon rasat av mig som att ge grönsaker till barn (vi vet ju alla hur barn e galet förtjusta i grönsaker ^^ Dem tar dem mot munnen men så fort föräldrarna tittar bort så försvinnner dem magiskt :P ). Nae Mina asså du kan gå ;) Ja efter det så blev det frukost o slappa helt enkelt. 

 Så när nicole fick sin food gjorde vi alla iordning oss fr att bege sig ut åt, man kan ju faktiskt inte sitta inne när det är sådant härligt väder, dock inte om du gjort orsak för det :P Vi gav oss mot lekplatsen, en mkt större än den som jag, jarmo och kevin varit på hittills, och kul har vi haft vill ja lova!  jag o syster min blev som barn på nytt, i vissa lägen kan jag lova att vi hade roligare än kevin ^^

Tiden sprang iväg där men det märkte inte vi av, eller jo våra magar fr dem började kurra :P Så det blev till att vända hemåt för att laga mat samt äta den ^^ Annars förövrigt så blev det promenix och träning, mycket mys me familjen. Nyss så har vi sett färdigt en mkt rolig film som gick på 3:an , dina,mina och våra hette den :D till den så mumsa vi loss på jordgubbar, en toppendag med andra ord ;)

Bilder kommer imorgon...

god natt till er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback