Glad påsk, Happy Easter

GLAD PÅSK, HAPPY EASTER, FILICE PASCUA, HYVÄÄ PÄÄSIÄINEN

Aaah vilken härlig dag, jag älskar högtider och självklart tillhör påsk en av dem ;) Och till råga på det så är det kanon väder, heeelt underbart att springa runt ute i solen i jenas och linne om jag hade haft en glassstrut i munne så hade det nog vart fulländat :D

Morgonen så började det med att mysa med kära syskonbarnen, och sedan träna, en del situps och hopprep ^^
Sen efter det släppte jag loss kevin, mina o jarmo på äggjakt ^^  Jag är uppenbarligen ingen bra gömmare för det tog inte lång tid innan dem hittade sina så, hihi :D 

Därefter det så blev det en mycket trevlig och mättande familje frukost, mumma :D Sen efter vi alla käkat klart etc så blev det till att städa och dona då vi har haft nu då :P en skit god påskmidda med hela tjocka familjen samt min rara mormor och min svärfar :) Sen kan ja lova att det rann svett om mig, mysigt jag vet ^^ men men sen blev det till att gå ut me söta barnen o älsklingen en stund o leka av sig ida med, vi hade skit kul(ida med), blir som barn på nytt när jag kommer till lekplatser fast e väl inget nytt :P
 
När energin va på låg nivå så gick vi hem o lämnade barnen så att jag och älsklingen fick lite kvalitetstid tillsammans, guld värt!! <3
Sen så kallade maten på oss så vi vände hemåt fixade lite innan och gick sedan  hem för god midda och trevligt sällskap! Dagen har vart fylld med god mat, påskäggsjakt och en MASSA skratt och lek :D HELT UNDERBART!

Så här kul har vi haft det :D

Min underbara stora syster och hennes lika underbara son <3
Trion igen <3
Mosters vilding <3

Wannabe modell :D hahaha

Vi <3

Kärlek <3

Mina påskägg, blev såå glad! Den med urgulliga kycklingen och mörka chokladen från min älskade mor och syster <3 Och den andra med daimchoklad, mörkchoklad, natur godis samt tio lotter och senapsill som dock itne kom med :P Min älskling vet allt vad jag gillar ^^ <3

Jag och min fångst ^^



Så nu är kvällen framme och nu sitter mor, älskade syster hennes söta barn som dock den ena sover och den andra halv sover ^^ jag och älsklingen sitter här och myser o tittar på en film på fyran :)

Så min påskafton kunde inte vart bättre :D

Kommentarer
annika säger:

Fina bilder :D

2009-04-11 | 22:59:31
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback