Full rulle hela dagen

Jamen precis vad det har vart! Morgonen började med en liten promenix b.la bort till ett café för att handla fika då två av mina kära mostrar samt mormor skulle komma på besök :) sen vände vi tillbaka för en frukost och sätta igång med en städning, för inte kan man ha städning med ett bombnedslag hos sig, eller? Iofs så blir ju klädhögarna en extra stol, något att tänka på kanske, iaf om man har brist på stolar ^^ Ifall man är ensam kan jag lova att det inte dröjer länge innan man får husdjur :D

Besöket kom lagom till att städningen var färdig samt att man hann återhämta sig, hosta ut alla dammoln som kommit in under damsugningen ^^ Nåra måste ha smitit :P Vi satt o fika o tjöta en stund, alltid lika trevliggt med fika :) vi höll även på att tvätta jag och min syster under dagen och eftermiddagen så nu har man rena kläder igen så kan man sluta vända ut och in på de kläder man har :D hahaha nae skämtar! Usch skulle aldrig göra så, inte ens om jag vore desperat då tar faktiskt hellre än svart soppåse på mig :P

Ja orkar nog itne förklara hela dagen men vi har handlat, ätit mat, skrattat massor, spelat spel, diskat ja det som tillhör vardagen ^^ Nu sitter vi alla här och myser och tittar på Medium en serie på tv 4:a. Den rekommenderar jag att se :)

Så det va det, dags att dra sig för kvällen :)

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback