Fredag

I går morse så blev det först en föreläsning om friskvård som var schemalagt att det skulle hålla på från 9.00-12.00. Har blivit bundis med två st där :) Så vi satt och flumma bredvid varann o fnissa som små flickr när vi tyckte läraren sa något roligt ^^  Som sagt så va ju föreläsningen om friskvård och där i ingår bland annat kost så han bara ja vad är kost etc. så då nämnde jag tallriksmodellen och då frågade han mig vad är det då? Så då fick ja frågetecken i pannan, han stod o titta och titta men frågetecknet blev större, jag vet ju va dt är men att förklara är ju inte min grej :P Så jag sa det, ööh det är inte min grej så då fråga han ngn annan men direkt efter så fråga han massa andra frågor och min hand va uppe hela tiden så då säger han, vad det inte du som inte visste något ^^ hihi :P Har nog ett dolt geni i mig :P


Jaja, föreläsningen vart mycket kortare hela två timmar kortare.. Så jaha...helt plöstligt hade jag massa dö tid, för mor, syster och barnen hade redan åkt hem, trodde jag men det hade dem inte så jag gick hem en sväng =) Hade sång stund med barnen sen hjälpte syster att packa etc. och helt plötsligt hade den dö tiden försvunnit så jag gick till stationen mötte upp min lotten så åkte vi in till stan :)

Där gick vi runt och tittade i affärer skulle nämligen hitta en doppresent till min söta syster dotter vilket gick ganska fort :P Sen flumma vi mest runt gick in på cubus och titta som fått in massa vår/sommar fint med underbara härliga färger :D Gaaah kan någon skänka mig pengar!! sen åkte vi till kungälv där vi mötte upp min prins. I vanliga fall kanske man kan överleva på två knäckebröd men inte jag, HARRE GUD, hade kunnat äta upp en häst kände jag när jarmo hämta oss då jag endast ätit två knäckebröd till frukost. Så det blev gasen i botten till maten ^^ Jarmo och lotten käkade en mycket god pizza medan jag fyllde magen med masa nyttigheter, nämligen en delikat tonfisksallad :D

Sen åkte vi hem till jarmo för en snabb packning och så sen var vi tvugna att brumma iväg. Vi plockade upp min mormor sen fortsatte vi vår resan mot norrköping. Vi gjorde bara ett stopp på resan i jönköping där min söta mormor bjöd på fika sen fortsatte vi uppåt :)

Älskade mormor och jag <3


Resten av kvällen blev hyffsad lugn ^^

kiss kiss bang bang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback