Försökskanin :D

I onsdags va ja me min underbara lotten, kan inte beskriva med ord hur mycket hon betyder för mig!! Men iaf :P Hon går ju en hårstylist utbildning och ville göra sin läxa och letade därav efter försökskanin ^^ Då jag har kort hår så passar jag utmärkt efter det hon söker och fick därmed tjänstgöring som försökskanin :P

Här kommer några bilder!

                                      

                                                          
                                                                             Vad tycks ;)














Kommentarer
annika säger:

I onsdags var du ju med mig :P Och då visade du mig bilderna. Så det måste vart i tisdags :P

2009-04-24 | 13:49:28
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback