Done for the day

ja så nu va kvällen åter här :) vädret har dock inte vart lika vackert ida som det varit udner helgen men värmen har iaf höllt i sig ^^  För att inte upprepa mig i allt för många inlägg så började det iaf me promenix och därefter frukost. Sen så satt vi och försökte komma överrens om vad vi skulle göra resten av dagen och det blev till att åka hem till kära bror :)

Mor och syster hjälpte att fixa iordning hemma hos han och jag tog hand om söta nicole ^^ Kevin han sprang runt och busade som vanligt :P Bror han hjälpte till mamma och mina sååå tiden där var rätt lugn och skönt, blev iaf en del slappande för mig.

Och nu så har man nyss tränat och promenerat så känner mig trött men på ett bra sätt :) Lär ju sova gott sen ^^

Kusin vitamin Annika, tack för videon du la upp :P vänta bara, du ska allt få ;) hihi! Äääh you´re still my pumba!

See ya later

Kommentarer
annika säger:

mohahaha kunde inte låta bli :D du e så söt!:D

2009-04-13 | 22:04:14
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/
annika säger:

Jamen eftersom att nästan alla vill att man ska ha erfarenhet osv inom det man söker så kan jag bara söka inom omsorgen typ..

2009-04-14 | 12:18:43
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback