back home

Jaha detta gick då fort, fortare än blixten vill jag lova! Föreläsningen flög iväg, den hade några bra punkter men en del visste jag... Sen innan jag visste ordet av det så var det dags för mig att gå igen, hann ju knappt sätta mig o ta av mig jackan kändes dt som men hallåå tar ju inte 50 min att ta av sig den och eftersom jag fick ta på mig den innan jag skulle gå så fick jag ju av mig den, så det så.. :P

Jaja som sagt iaf så gick jag till den så kallade "intervjun", även den gick ju fort.. Fast hela samtalet handlade så gott som att jag skulle praktisera först innan det ens blev tal om någon anställning...De kunde ju va allt från en veckan till 8 veckor.. Och sen då om dem inte känner att det är rätt då? Då blir det ju foten i ändan, och det låter inte och känns inte så skönt...en annan sak om det handlade att man skulle prova på en vecka och sen prata om hur det gått etc... Men där verkade osäkert hur länge man skulle praktisera innan dem "känner" ifa jag passar eller inte.. Han som interjvuade mig sa ett ex till vrf jag är VÄLDIGT tveksam till detta och nog tackar nej.. Är att dem har en ny tjej där nu som praktiserat där i 8 veckor nu och dem funderar på att anställa henne, "FUNDERAR" det va en jäkligt lång funderare tkr jag, sådant borde man väl känna efter 2 veckor iaf, max? OM man inte kan känna alls så e dt ju dock ett problem :P

Jaja föreläsningen behövde ja iaf inte gå tilbaka till så nu sitter ja här o gnäller i min ensamhet det enda som fattas är den förbannade katten som man ska ha när man gnäller, fråga mig inte vrf men jag tycker man ska ha det, så kan den jama ihop med mig...

Nu väntar jag på dem andra som ska komma hem fast det dröjer typ 2 timmar till så har lite egentid över, what to do, what to do ^^

xoxoxo

Kommentarer
annika säger:

Svar; jo dem passar! :) älskar det vita!!

Hehe "Izzy", gillar henne som skådespelare! greys idag ju! :)

Mjo man har mer kläder än vad man tror. Men sen har man ju plagg man använder mer än andra plagg. ^^

2009-04-15 | 15:10:45
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback