Cause I have a good day

Istället för en bad day där jag sparkar runt löven så njuter jag av den strålande solen på himlens mitt och leker med min underbara syster son som säger tjanna farmor till främmande damer, så hur kan man inte ha en bra dag :) Vaknade dock tidigt på grund av att bara för att jag inte har något jobb så upphär inte alla andras jobb.. Min kära syster började morgon passet och min syster son ville uggla film och springa runt o leka detta resulterade till en utmärkt sovhörna i garderoben. Ganska skönt dock lite trångt utrymme bland alla kassar som fanns där inne.

Men man kan inte klaga, för jag har en bra dag och när man börjar klaga så brukar oftast resten av klagomålen följa med, ett klagomål brukar oftast inte komma ensam har jag märkt..

Ett mycket vist citat från min pojkvän
"Har man inte problem så skapar man sig dem"
så dags att sluta leta efter problem och ta nya tag...

jobb, tänkt vad man är beorende av ett jobb utan jobb så blir de ingen inkomst och utan det så kan man inte försörja sig... fast jag vill mer ha jobb så har jag får en känsla av trygghet, av att jag ger något tillbaka till samhället, till min underbara familj som hjälper mig och den absolut bästa pojkvännen på denna planet som alltid finns där för mig, jarmo du är min andra hälft! Därför vill jag ha ett jobb fast klart pengarna skadar inte så att jag kan leva lite också :)

Gillar uttrycket; Jobben kommer inte till dig och knackar  på utan man får gå och knacka på jobben och hoppas dem öppnar"

en del av det uttrycket finns skrev till lite bara :)

en hel jobb måste vara trötta på mig så som jag knackar ;) men enda sättet att få något så resten av er där ute gör desammma och hålla tummarna :) för förr eller senare måste det löna sig!

Ja, nu är det dags för en resa till göteborg med familjen och träffa kussen med barn :)

Ha en bra dag för er som läser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback