Torsdag

Jaha torsdag igen, märker dock inte någon skillnad på dagarna längre tyvärr när man ändå går hemma hela dagarna, tiden tycks gå förlorad och man ständigt önskar efter något längre bort...men vad ska man annars göra? Funkar inte att deppa ihop för att man ska gå hemma hela dagarna så jag väljer att önska och drömma mig bort!

Men men, torsdag vilket fall som helst... :) Sitter hemma hos min underbara Jarmo nu och fick en VÄLDIGT rolig nyhet från min kära syster (som också har blogg, minaj.blogg.se)  att det ligger en liten tösabit i hennes vackra mage! :) sååå skoj! Nu har hon en av varje, en busig jätte söt liten kevv och en söt (f örmodligen också ganska busig med våra gener :D ) prinsessa så det ska bli JÄTTE kul :) GRATTIS syster! <3

Som sagt så är jag hos jarmo a.k.a Tiger ;) och där blir det till att tillbringa dagen fram tills han ploppar upp här hemma för sen blir det iaf några ärenden! :D Hämt ut hans kamera från expert sen åka till mig och klippa hans hår, sen får jag väl ta tummen ur änden och träna lite (mer om detta  under kategorin träna :P ) sen blir det idol och pyssla om bror min som nu förtillfället bor hos oss :D like old times!! Sen får man faktiskt förbereda morgon dagen lite :)

Sen förresten har min underbara emily, a.k.a fluffy fast efter denn persen borde hon ha ett tuffare smeknamn som the incredible, hon har iaf äntligen fått komma hem!! skönt att ha dej hemma vännen!

Jaha det var torsdag det! :D kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback