Ta sig i kragen

Ne  nu j*vlar får det fasen bli en ändring, går inte att fortsätta som jag har gjort för resultatet blir som sagt jag. En del kan jag skylla på, som den fördömda p-staven!!! Men den sak ur ÄNTLIGEN!!! Den har hjälpt mig mycket på traven men kan inte skylla på den bara heller, har en egen vilja också.. Men för mitt eget bästa måste jag göra något åt det nu...

Försöker få tag i folk likt mig som också vill följa den lite nyttigare vägen delvis för att det blir roligare sen så ökar det motivationen om gör det till en form av  tävling, eller utmaning.. Man sätter upp ett mål för varje månad och den som bäst lyckat får en belöning :)

Så från soffpotatis till inte soffpotatis, let the transformation begin! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback