så många bra namn men inget som passar

Vet aldrig vad jag ska döpa mina inlägg och det är väl ett av de större problemen som gör att jag itne skriver så ofta. Vet inte varför men har tappat min inspiration..Kan itne skriva så mycket längre fast jag vill och kan ja då inte komma på en rubrik så säger det stopp!

Men men fick ju till en idag ialla fall så nu kan jag skriva ett inlägg :P kanske löjligt men sån e jag, take it or leave it! It my way or the high way :D

Nu har tankarna fyllts på i huvudet, stannde vid tankstationen på väg hem.. Tankar som gäller planering..ÄLSKAR planera, allt från topp til tå ibland älskar jag det och ibland så driver jag mig själv och alla andra till vanvett.. Ska planera minsta lilla ting som ska göras.. SUUCK!  Så fort jag kom hem från min cypern resa vad tror ni att jag gör då?
Jo jajamensan jag tar fram kartboken och börjar planera nästa års resa...sorgligt va?! :) Skönt att lasta ur mig kanske jag kan andas ikvälll :P

Jaha, nu tog dt stopp igen....Men men har ÄNTLIGEN fått en telefon igen, så folk kan nåååå mig eller så jag kan nå dem vilket fall och det är inte vilken mobil som helst utan den som jag suktat efter såå länge och tro mig det känns skönt att äntligen få ta hem den :D

Jaja nu har jag fått skriva av mig IGEN :P  Tack o hej leverpastej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback