envis

ett mycket bra ord som stämmer in på mig, för det är jag, envis. Kanske även jag om innerst inne vet att jag har fel så ger jag mig inte. Fast nu så står jag fast vid min envishet ist. för att ge vika. Tjafs med pojken som jag hoppas löser sig. Men började med att jag ringde honom om råd eftersom allt han säger påverkar honom och jag tar med han i mina beslut för hans ord väger minst lika tungt som mina anser jag eftersom han e så viktig för mig. Men grejen e att det kändes inte som han lyssna klart man blir irreterad visserligen så kanske han inte förtjänade min frustration men samtidigt när han vet att jag tar med han i mina beslut och han inte säger ngt eller att han tycker dt ena och sedan säger ngt annat, då har väl jag också lite rätt till min frustration?

E såå sjukt trött nu, svår att sova inatt påtok för många tankar som springer runt i huvudet och när man nästan somnat så börjar snarkningen brevid ;) men efter mycket om och men så hann jag somna lite innan väcka klockan ringde minuten runt hörnet. Sitter nu på brorsans jobb, har hoppat in för honom eftersom han ska hälsa på min kära syster och henns son :) ska väl dra mig snart tänkte jag dock så vet ja inte riktigt var eftersom jag är så envis så at jag vill inte åka till pojken förän han hör av sig... SUCK men så barnslig e ja faktiskt!

Mina uppdateringar här blev inte så bra som jag hade hoppats eftersom jag fått ett xtra jobb sp de ha blitt en del nu dt sista sen så har ja inte riktigt känt för att skriva eftersom jag itne vet vad ja ska skriva riktigt och så kommer en hel bok ist nu! :O ni får ha tålamod med mig gott folk ;) hehe

Funderar på att spoka ut mig i morgon, alla helgona till ära :D ÄLSKAR ATT KLÄ  UT mig, nämnde faktiskt att jag är barnslig av mig men kommer nog aldrig växa från sådant för jag tycker det är viktigt att hålla fast vid det som gör en till den man är, den delen som man är mest nöjd med! För vem vore man utan den?

Ha nu en riktigt trevlig halloween, ska se om jag ev. kan slänga ut en bild på mig om jag lyckas bli utklädd ;) elr så får alternativet bli en gammal bild;) hehe

CIAO!

Kommentarer
Anonym säger:

tre månader är sagt. men man vet ju aldrig! TACK för grattisarna! Ses vi hos Emily på lördag? PUSS

2008-11-04 | 21:30:25
Anonym säger:

ojojoj här uppdaterar vi!

2008-11-12 | 20:55:27
Bloggadress: http://kaaoa.blogg.se/
Hanna säger:

vilken av klänningarna tycker du är den snyggaste i mitt senaste inlägg? :)

2008-11-12 | 21:05:49
Bloggadress: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback