brist på närvaro

Så trist när det blir så sällan att man uppdaterar. jag läser alla andras blogg men är ego när det gäller att uppdatera min egen så det får bli skärpning tycker jag! (vet nog fler som instämmer)

Det som är så bra med blogg är att man får skriva av sig, tömma sin hjärna lite ungefär som man för över musik till sin mp3 så för man över infon i sitt huvud till datorn, ganska smart faktiskt! Fast det gäller att det blir en regelbunden tömning :D men men som sagt så skriver jag nu och ska skärpa mig!

Så mycket tankar som flyger runt i huvudet, antingen försvinner dem ner på papper i min tankebok eller på en två sidor här..Tankar om allt och inget men har märkt hur tom man blir sen, när tankarna försvinner, man kan andas ut... Så känns det med allt egentligen, det som kommer in måste också komma ut, men vad gör man när det man vill ska komma ut inte kommer, när det känns som en enda stor mur som hindrar? Vilken väg ska man då ta?

Ja som sagt, ibland skriver jag tusen rader här och tar bort, gör samma sak igen, igen för det känns fel att lägga ut och det kan man inte ha med.. Men vad är rätt och vad kan man ha med? hmm en liten tankeställare, precis som ja behöver mer tankar, är redan trångt som det är :P

Men men vill skicka en omtanke till alla er som ta ork att läsa min boklånga inlägg :) Och hoppas allt är bra! Kommer kanske lägga ett kortare inlägg under kvällen!

KRAM PÅ ER!


Kommentarer
Agnes säger:

Om du går in i min blogg finns det ett inlägg som heter 'kära es1a' i kategorin 'vänner'. Längst ner i det inlägget, under den största bilden.

2008-10-14 | 15:36:46
Bloggadress: http://kaaoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback