den perfekta julklappen

finns det verkligen något som är den perfekta julklappen? Och i så fall vad?
I vanliga fall så har jag alltid lätt för att komma på vad jag önskar mig, men i år är nog första gången som jag faktiskt fått fundera ett tag och det mesta som jag kommit på känns inte rätt utan känns fram tvingat för att man måste önska sig något eller liknande...

Nu när jag äntligen skriver av mig här, så känner jag att den perfekta julklappen för mig är att få fira julen omgiven av min underabara familj och min pojkvän och om jag skulle få en klapp på det så är det bara toppen. Jag skulle vilja ha en klapp som dom tror att jag önskar mig och inte som jag vet vill ha, vet inte varför blir på så sätt roligare och då vet man att det är tanken som räknas.

Ska försöka skriva i morgon igen om inte annat kommer julriminlägg på torsdagen :)

Ta hand om varandra! Massa kramar till er alla <3


Kommentarer
annika säger:

nämen..uppdatering..va skoj! :D

2008-12-18 | 16:33:35
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback