here I go again

Hm nu e man här igen dock skriver jag inte ofta, men blir inte så när man har skolan så långt upp i röva att man inte kan sitta ner och skriva denna blogg. Men nu börjar det sakta lugna ner sig och verken efter alla arbeten börjar sluta verka så att jag nu kan ta mig tid att besöka min kära blogg.

Vad fnns det att uppdatera med nu då..

Det senaste har mitt humör varit på bergochdalbana enda problemet är att det gått ner och inte vill gå upp igen men det börjar arta sig med lite skratt så arbetar den sig upp igen men legat nere ett tag nu..  Ena stunden är man jätte glad och galen andra stunden ilsken och bits, lite som mr jekyll and hyde :D hehe men men det drabbar väl oss alla antar jag...
För tillfället är det uppåt ;) och solen strålar och våren är ju här så vad mer kan begära för ett glatt humör ;)

Idag blir det roadtripp med mamsen :D dags o hjälpa syrran flytta för 100:e gången, men det är ju bra iofs ett utmärkt tillfälle att utöka mina muskler lite ;) suck jag muskler nja inte direkt hänger vilka lika myckt som jag skulle vara 80:e bast ungefär.. men dem kan ju knappast blir sämre s´å det skadar ju inte.. :P

Tänk va mkt onödig skit jag skriver egentligen...jaja hoppas dem som läser finner det av intresse ialla fall :P 

nu mina vänner e de dags o säga adjö för denna coco gången och på återseende ;) 

I'll be back... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback