Fyllig med en smula lugnhet

HELG :D såå underbart men nu rinner tiden  mellan fingrarna och studenten kommer med stora skrämmande men sköna kliv. Dock något som inte funnit i mina tankar under helgens lopp. Där inne har fluffy min underbara vän fått en plats! <3 Sen dom underbara samtalen med min Pumba :D *God eftermiddaaaa* ;D hihi... Sen vilken tur jag har som har sådana nära och kära, ni vet vilka ni e, partysessan <3 min sång duva med silkeslen röst :D som dessutom tog sig vidare i idol ihelgen :D (GRATTIS)  sen min underbara familj och min pojkvän :D



Tänk så mycket tankar man har egentligen, ganska förvånad att man inte e galen vid det här laget!

Lyssnar förtillfället en favvo låt :D som jag tror majoriteten av tjejer håller med mig :D "GIrls just wanna have fun" hiihi girls wanna have fun :D Någon som håller med får gärna kommentera :D

Hm undra om det ens någon som läser min blogg :P thihi jaja den är ju tll för mig så jag kan ialla fall skriva av mig ;)

Kommentarer
anniie säger:

gooooooood ääftermidddah! haha ;D

2008-04-14 | 11:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback