????

Jag känner mig som ett enda stort ?, sådana dagar är inte roliga, när det står stopp i hjärnflödet (inga kommentarer) ... Vet egentligen inte vad jag ska skriva här. Fast ändå rätt skönt att bara skriva ur sig all skit och hoppas på att inspirationen kommer tillbaka! Det vore ju ett under... suck...
 
Sitter på en lektion för tillfället där det står stopp inte på grund av mitt hjändlöde utan att min lärare är lika snabb som blixten och förklarar så bra :D (not) blir nästan mer förvirrad ibland men måste ju ändå ha hjälp för att gå vidare i processen. Men men, höjdpunkten på min dag kommer väl bli om min studentmössa kommer idag :D hoppas kan man i alla fall göra.

För att muntra upp mig själv så tänker jag citera min kära syster :D
" Vi ska rätt fram men ändå inte rakt fram" sååååååå kul!
eller denna funkar ju också...
"Vi ska rakt fram i rondellen men vi åker runt"

Hon är ingen blondin men alla har vi sådana dagar då meningarna inte vill gå ihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback