Happy

Just nu är det bara kärlek och lycka som existerar och fyller mitt hjärta!

Lycka över en att ha världens bästa mamma som allltid ställer upp och finns där <3 En sån vacker och fin syster och hennes älskade barn så påminner mig om hur kärlek ska kännas, 2 fantastiska bröder som visar hur det lönar sig att kämpa hårt! Min älskade fina kusin som tja ord finns inte för vad hon betyder, min fina sambo och min älskade svägerska... En överväldig kärlek är endast det som räcker till för dessa! <3

När jag tänker på dessa fantastiska och beundrandsvärda persner och alla andra jag har omkring mig är kärlek och lycka de första 2 ord jag tänker på!

Just känns det som allting för första gången rullar på och HAPPY är det jag är :)

En underbar helg önskar jag er alla där ute i vår vida värld! :)



Kommentarer
Annika säger:

Love you! :)

2011-11-19 | 10:50:55
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/
storasyster säger:

o vi har underbara fina bästa anna i våra liv <3

2011-11-20 | 19:40:35
Bloggadress: http://trehjartanenkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback