Ekorren satt inte i granen

Utan den lilla ekorren skutta hela vägen fram på våran baksida..

Morgonen började segt med morgontrötta jag men upp kom jag och gjorde min nyttiga frukost, under tiden som ägget koka på så öppnade jag altandörren och steg ut i morgon kylan i mitt vita linne och ett par trosor, inte den mest smikrande outfiten och med rufsigt trollhår så jag tackar för att ingen annan än små djuren såg "lilla" mig.

Och eftersom kylan smög sig på ganska fort så studsa jag in igen, jag vände mig om någon sekund och i nästa ser jag en liten ekorre skutta fram och rycker tag i en stor brödbit, den sneglar sig om för att försäkra sig att ingen ska sno åt sig den sedan skuttar den fort som fasen som den hade eld i röven men jag såg den, en söt liten rackare!

Resten av dagen gick först åt till ett underbart möte som gjorde mig för första gången klarsynt, och jag gick därifrån med lätta steg för att bege mig till min kusin och hennes pluttar för att möta upp min syster yster och hennes pluttar.

Sen följde jag med min syster hem till dom för en underbar fest middag vill jag lova och mumsig efterrätt och massa skratt så detta skulle jag nog vilja klassificera som en av årets bästa dagar! :)


Kommentarer
annika säger:

hahaah diggar bilden! :D

2010-03-21 | 19:26:13
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback