Fredag

Idag har tiden nästan sprungit omlott mig, och jag hamnat på efterslänt med andan upp i halsen och illröd som liten spränd gris men det slutde bra ;)

Men nu sitter, tja snarare ligger jag här i all dess belåtenhet som de går och funderar ut något vettigt och klipskt att skriva.. men som sagt dagen gick på och det har rensats och slängts en del här hemma.  En fika på min jarmos jobb har hunnits med tillsammans med hans kära mor, jäkt och inhandling detsamma sen bestämde vi att avsluta kvällen med grillning och ren avkoppling vilket har vart helt underbart ;0) aldrig underskatta avkoppling av vanligt tjöt ;)

Annars har dagen inte vart så allt för aktiv om man ska jämför andra dagar :) Planen var ju från börjar besöka min underbara familj men klockan ticka på fort som bara den så beslöt att åka dit på sönda för familjemiddag vilket ska bli mumsigt för att beskriva det med ett ord! :)

Suck vilket roligt inlägg men det e det iaf, jag älskar att ha mina nära & nära <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback