Skämt o sido

När vi satt på närakuten i lördagsnatt, så medan vi väntade på bror min så bläddrade min jarmo lite i en kalle anka tiding, DET är inget fel att läsa lite kalle anka även om man är över 10 år för jag älskar min kalle anka en av höjdpunkterna på julafton klart jultomten med men skämt o sido ;) 

Så landade han på skämt sidan, han läste ett för mig, tro mig de höll hela kvällen, dock kan de bero på att jag var kraftigt övertrött men det skämtet ska inte underskattas för de för jag tyckte iaf de va underhållande o de gör jag än ^^

Nu kommer det:

"-Vet du varför norska mödrar endast byter blöja på sina barn en gång i veckan?"
"-Nej."
"- För på blöjpaketen står det: tål upp till 18 kg."

hahahahaha! Hur kul är inte detta?! :D

Detta skämtet kommer sagt från en mycket bra kalle anka, som påvisar högkvaliterade skämt ^^


Kommentarer
annika säger:

hahahahahahah :D ja dööör!! :D

2009-09-07 | 15:22:33
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/
lotten säger:

Helt rätt gumman! Man KAN INTE bli för gammal för Kalle Anka hahaha!!! :D

2009-09-08 | 11:37:43
Bloggadress: http://cmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback