Full rulle

Är precis vad dessa dagarna har bestått av, en riktigt stor och fulle rulle med flängandes hitan och ditan. Tatt hand om min stackars mormor, vilket inneburit massa åkande mellan nol och angered vilket är en liten bit men gårdagen tog nog priset vill jag lova, kände mig som en jojjo som åkte fram och tillbaka.

Först blev åka in till stan sen till angered sen tillbaka till stan och sen vidare till kungsbacka sen mera buss där och sen tillbaka in till stan.

Sen var det tänkt att jag skulle tillbaka till angered men icke sa nicke utan en spårvagn hade gjort ngt dumt eller så, så att mellan gamlestan och angered gick de minnsann inga spårvagnar vilket ledde till att jag satt fast där i hela jädra 50 minuter på den otroligt bekväma marken*not* bland massa mosade bär i väntan på att min night in shining armor skulle komma :)) Vilket han gjorde tillslut :P *tack hjärtat*

Så att därifrån blev till att åka hem till han!

Och imorgon, ingen suprise där, ska jag tillbaka till kära gamlestan för att inleda min första dag på mitt nya jobb :D!!! Grattis till mig, hurra hurra hurra! Sen blire nog tillbaka till skatten :)) Ska även jobba freda, lörda..En jävla massa åkandes, om man ändå hade en flygandes matta med rumpvärmare, man får väl drömma!

http://farm4.static.flickr.com/3056/3268508775_2b8981138e.jpg


Kommentarer
Annika säger:

Kul att du fått jobb. Grattis

2009-09-30 | 21:58:40
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback