Freak

Kan man ju kalla mig, DET enda som jag fördriver dagarna med är ju diskning och planering för allt möjligt :P Kan ju ställa upp i VM när det gäller diskning och måste göras något åt planeringen..

Igår kom sandris över, alltid skoj att va me henne, hon är en mycket härlig varelse :) Dock gjorde vi inte mycket men skönt att bara slappa ibland med. Vi velade mellan att se på tv eller glo på film, vilket i lands problem eller hur men vi valde film och sandra valde ut den. Jag är inte galet förtjust i svenska filmer eller något som har med svenska serier överlag. Sandra satte på Bombay Dreams och på titeln att dömma kunde man tro att det skulle vara något annat förutom en svensk, men vet ni va, hör och häpna, jag gav den en chans! Den gick att se på men skulle nog inte se den igen...

Resten av kvällen så satt jag o min kära mor och snaska i oss godis och tittade på en ytterst rolig amerikansk komedi nämligen You, me and dupree :D En film i min smak!

Och vad tror ni inte jag gör idag, jomen visst fanken ligger planeringsblocket framme, men dra mig baklänges! Fast måste säga att det är ett bra tidsfördriv :)

Idag ska jag kolla upp det! Hoppas, hoppas och hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback