Sorgligt



Varje kväll eller ja oftast i alla fall så brukar jag läsa igenom mina inlägg. Typ se så att allt e okej och inga stavfel men under tiden jag läser så sitter jag ju inte direkt tyst utan vrål skratta..

Jag gap skrattar åt mig själv, då nåste det väl inte gått långt i sinnet när man sitter och skriver åt sig själv. Det ungefär som på mentalsjukhus och man får förbi patienters rum och hör ljud komma infrån men man vet att dem är själva, sådan är jag.

Så om ni går förbi mig där jag bor och hör massa konstiga ljud så är det bara lilla jag som håller mig sällskap.


(Bjuder på denna)


Kommentarer
Annika säger:

Du e för härlig <3

2009-10-24 | 15:48:17
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback