Dagen idag

Det är ju torsdag, och idag blir det inte allt för mycket aktivitet.

Tänkte försöka släpa min ända ur vagnen idag och ta den på en liten upptäcks färd hela vägen in till stan där jag ska gå loss på jobbjakt och försöka fånga in ett. Sen ska jag vara barnvakt åt söta lilla astrid. :)

Därefter de blir de att åka på en ytterliggare resa ner till kungsbacka och hela vägen hem för en god måltid, blodpudding med kära mor :) Och hem till teoriböckerna! Ska sätta igång nu men prins är redo att låta mig ta ut på vägarna :D!!!

Vi har dock gjort en komprimiss så han ska slippa be för livet varje gång och klamra sig fast i sättet med dem små stackars naglarna i hans nya bil.

Jag ska plugga ett par kaptiel innan jag får köra och när jag gjort det så ska jag får rulla ut bland civilisationen!! :D Så förhoppningsvis dröjer det inte allt för länge innan man får sätta upp varningskyltar om mig ute på vägarna!

Nu tänkte jag bjuda på några härliga låtar!



Brandi Carlile- The story                                                      Tina Turner- Son of a preacher man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback