takaisin

I´m baack! Förra veckan blev dt som sagt ingen uppdatering och detta beror på att jag var i finland med älsklingen o hans familj för att hälsa på hans släkt o sen för att begrava hans farmor :( Vila i frid!! Cermonin va mkt vacker, o ja bölade som vanligt!! Men för att se ngt ljus o detta mörker var det kärt återseende av alla hans släktingar så dt va ju jätte kul! :) Och jag snappade upp ett o annat ord som jag lärt mig ^^

ilte peijvänen (osäker på stavning) = god kväll
kiitos=tack
kiipis= skål
terve=hej
miiten colo(osäker på stavning)= hur mår du

Ja som sagt så var dt några ord :P Har lovat gå i finska kurs tills nästa gång ;) som ev blir i sommar :D underbar släkt!!
Vi kom hem i söndags, efter det otorligt låååånga resan :P oooh har nog altirg åkt så mkt bil o båt på såå kort tid ^^ Men men nu e man hemma o allt återgår till dt vanliga förutom att jag börjat gå upp tidigare :D Bristen på sömn under dessa dagar har gjort att ja nöjer mig med 8 timmar :D O våren verkar har infunnit sin plats förutom ågra få flingor som kom vilse :P O en annan grej till att man märker att allt återgått till dt normala är att oturen inte legat på latsidan gällande mig. Hade otur med allt o dess namn igår, förbannade kollektiv skiten!! Gaaah vet dom ens va komma itid e för ngt? Skulle inte troo det! Orkar inte dra upp all skit hopppas bara denna dagen går bättre o att ja få min nya kamera från FUCKING siba som ja nu vid detta laget HATAR!!!
 
Men idag är det iaf våffeldagen :D solen o våren e ju här samt att min älskling kommer ida så dt borde väl bli bra ida :)?



Puss o kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback