Lööördag

E dt ida, eller godisda e de väl mer känt för små barnen :)  Ida va man faktiskt uppe tidigt, eller tidigt för o va törnrosa(som mig) :) Vaknade heeelt utvilad , helt wonderful!! Energin e på topp, när man vakna va dt ba till att hoppa i ett par brallor o gå upp me älsklingen o käka frukost :) Sen ringde vi o bokade bana, för ida så skulle våran första match gå av stapeln, förhoppningvis den första av många :) Eller match va väl synd o kalla men vi hade skit kul o visst fasen blev man varm ;) En utomordentlig rolig tränging som e varmt rekommenderad hos mig o prinsen!

Innan....


Medan...


Efter...



Sen efter det brumma vi hemåt fast vi mellan landade i nödinge för att låta mig ta över styret :D Japp ni läste rätt! Ida har ja övningskört me min prins!! (en mkt duktig lärare!) Va skit kul fast blev arg på en förbannad cyklist som körde mitt framför mig i MITTEN av vägen, GAAARH flytta på dej skrek jag!! Men tillslut så slängde ja mig på tutan å då flytta han på sig iaf ^^ sen om han flög ner i diket vette katten men det tror ja inte ;)

Men nu så ska man väl snart byta svett doft mot ngn ljuvlig tvål doft o funderar på maträtt o hämta MIN CARRO  som ska komma :D:D:D HAR ALLTID KUL ME HENNE!!!


Kärlek <3

Nu återstår dagens sista problem i 2 avsnittet med anna banana,
VAD SKA VI ÄTA?!

Stay tune for next episode!

Kommentarer
annika säger:

kul med badminton! :)

2009-03-14 | 17:36:04
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/
Mina säger:

du e för rolig asså.. sexia bilder hahahhaha

2009-03-15 | 14:24:26
Bloggadress: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback