UNDERBAR

E precis va denna kväll ha varit!! Inte alls som man planerade från början men helt underbar! Dock så förflöt dagen långsamt  och slapp ^^ Men framåt halv fyra så slog blixten i mig elr ngn drog hade ja iaf i kroppen me tanke på den energin som dök i mig :O  :P  Elr ja dock hade ja pjymas på mig fram  sju ^^!  Sedan länge har paniken spridits i mig på jarmos rum! Fullt me grejjor ÖVER allt ingen harmoni i rummet, men med MOI i huset så ska dt allt bli ändring. BONK, CHRASH, BRAK och STÖN i ca en tre timmar så va hans rum i ordning :D o ÄTNLIGEN städat ^^ hehe ni damallergiker hade iaf inte kunnat vistas i hans hus :D mohaha! Men dt e ordnat iaf!

Egentligen så va ju planer för dagen en bio men dt ändrades iaf så vvi bokade en filmkväll med underbara vänner, men innan så va dt dags för en dränking o makeover i badrummet med tanke på hur ja såg ut! :O  Sen så satte ja mig i soffan o diskutera me min svärfar när ankomsten av mat skulle dyka upp (me b.la älskling,christoffer o underbara lotten ^^) Lotten dök upp först me ingredienser som behövdes till pajen som ja senare ska berätta om :P Så hon satte sig gladligen på soffan o såg på mig göra min paj ^^ O minsann den gjorde ja bra allt ;) Sedan en ca timma senare så va alla som skulle va här hade anländit :D Så först blev dt en kalas god ( hemlagad av mig =)) blåbärspaj!



Och lite tjat o därefter en omgång wii, turnering i bowling där ja vann :D:D haha man behöver inte kasta snyggast för att vinna ;) aah!!! Sen så blev dt massa wii o tjöt o timmarna flög förbi o allt eftersom så gick i ögonen igen på våra kära gäster ( Christoffer o Julia samt Pierre O lott ) så då bestämde vi att dt fick räcka för kvällen! Tack mina underbara vänner för en mkt rolig kväll! Så nu har alla åkt hem o ja ville desperat uppdatera min blogg ^^ Titta vilken bloggare ja har blitt va :D

Behöver inte nämna ngt om gårdagen, suuck asså mitt humör va topp men dt fanns en person som satte dt på risk men dt överlevde ;) tecken på förbättring ? ;)

Älskling, ville bara säga att jag älskar dig såå mkt, du e mitt allt!



Vill även säga att jag älskar min UNDERBARA familj, e såå oerhört tacksam för att ja har er! Sen mina underbara vänner! (hoppas verkligen ni vet vilka ni e <3)


God natt!

Kommentarer
Carina svarar säger:

Va roligt!

Det är bra med oss tack! Hoppas du har det fint med!

2009-02-22 | 08:48:49
Bloggadress: http://carinadenfina.blogg.se/
annika säger:

Heheh ja! vi får helt enkelt boka in en dejt och lägga undan pengar till det! haha :D fast sen kan man ju ses utan att det kostar så mkt kanske..hehe :) jaa han kommer ju hem på fredag, längtar!! :D och snart kommer vi ju till dig! :D <3

2009-02-22 | 12:15:16
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback