Nya tag

O nytt hopp*hoppas* iaf! Börjar dagen iaf med att se positivt så får se hur det blir under dagen ^^ Allt som behövdes iaf va lite god natt sömn som iofs gör mig ännu mer förivrrad med tanke på att jag sover dygnet runt(känns det som) Men men...what's a girl to do :)

Igår innan vi åkte från min svärmor så stannade jag upp och tittade upp mot skyn o till min glädje fann jag att det var en klar himmel som vackert visade alla sina vackra stjärnor! Asså finns inget mer vackrare på denna planet än att se alla dem vackra stjärnorna tindra där uppe, e så att man smälter. Jag tänkte då minsann att det va -11 grader runt om mig, all den skönheten värmde mig, uppernbarligen inte en stackars hoppandes jarmo som skuttade runt om mig o försökte signalera mig att vi skulle sätta oss i bilen ^^


(Tyvärr glömde jag ta egna kort, men denna e duger :) )


Ja e en sådan person så att när ja väl får ngt på min hjärna så har ja svårt att få ut det, å nu e jag VÄLDIGT inställd på att resa detta året! E så grymt sugen på att få upptäcka nya länder eller åtminstonde få komma till solen o det kristallklara vattenet som skriker mitt namn ^^

Jaja, får se vad året har med sig i sin säck :)

Kommentarer
annika säger:

lightglass ju! :P det är tillåtet.. glass med låga fetthalter med! jag kör ju inte med gräddglass direkt:P

2009-02-18 | 20:34:08
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback